سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حل مشکل ویروس Documents

اگر موقع استفاده از فلاپی فایلی به شکل پوشه وبا نام  Documents 

مشاهده کردیدازبازکردن آن خودداری کنید.معمولا بروز رسانی ویرس کشها مشکل است (ازنظرمالی) ویا به دلیل کندکردن سیستم از نصب آن منصرف میشویم . اگر رایانه شما به این ویروس آلوده شده دنبال فایلی به نام

Systemdll.exe درشاخه32 WINDOWS\SYSTEM بگردید و آن را کاملاحذف کنید. البته باید درابتدا با زدن کلیدهای alt+ctrl+del وارد قسمت peocesses در Task Manager شده و با انتخاب گزینه فعال Systemdllو زدن کلید End peocesses آنرا از حافظه بیرون کنید.   موفق باشید!


» نظر

مشکل ییکاری

ماه گذشته براساس نیاز آموزش وپرورش هوراند به آموزشیار مجوز جذب 20خانم و10نفرآقا برای ما داده شده بود که بایستی طی آزمون هماهنگ استانی افراد موردنیاز انتخاب می شدند.به نظر شما در این منطقه کوچک چند نفر و با چه رشته هایی ثبت نام کردند؟

از352نفر که  دو سوم آنها دارای مدرک کارشناسی بودند در این آزمون شرکت کردند موقع بررسی مدارک آنها متوجه شدم رشته تحصیلی آنها رشته های مهم و مفید بودند همچون : فیزیک با گرایش اتمی ، مهندسی کشاورزی ، شیمی آلی ، زیست شناسی ، زمین شناسی ، کامپیوتر و زبان فرانسه وانگلیسی و...

حالا شما حساب کنید در کشور ما چقدر بیکار با مدارک تحصیلی بالا وجود دارد که برای آموزشیاری در نقاط دورافتاده کشور  آنهم بدون برخورداری ازبیمه و امکان استخدام حتمی حاضرند برای مدتی کوتاه و با مبلغی ناچیز کارکنند!!؟


» نظر

درمورد شناخت ویروسها

بعضی از فایلها توسط نرم افزار مخصوص خودشان اجرامیشوند اینگونه فایلها پسوند فایلهای اجرایی را ندارند یعنی بعدازنام فایل پسوند سه حرفی آنها exe یاcom نمی باشد مثل فایلهای ورد یا اکسل .

برخی از ویروسها آیکون این نرم افزارها را نشان میدهند و فرد بی تجربه با اجرای آن کامپیوترش را آلوده به ویروس میکند. پس بهتراست قبل از بازکردن پوشه ای یا یکی از فایلهای ورد  یا اکسل یا تصویر ویا فایلی که توسط یک نرم افزار نصب شده در کامپیوترتان اجرامیشود یک بارروی آن کلیک بکنید و درسمت چپ پنجره ویندوز درقسمت Details به پسوند آن توجه نمائید بایستی exe, bat, com نباشد ویا کلمه Application وجودنداشته باشد.

پسوند فایل ورد doc ,  پسوند فایل اکسل xls , پسوند فایل تصاویر gif , jpg, bmp و ازاین قبیل میباشد.

                             موفق باشید.


» نظر