سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی مهری و انتقاد!

واژه بی مهری و بی انصافی در مقابل نقد درجامعه از زمان روی کارآمدن دولت نهم نقل محفلها و روزنامه های طرفدار دولت به اصطلاح خدمتگزار بوده و هست. آنچه مردم آگاه ما شاهد و ناظر آن هستند این مسئله از طرف خود دولتمردان ایجاد شده است بجای رفع مشکلاتی که در اثر ضعف مدیریتشان ایجاد شده است به ضعف دوران مدیریتی قبل از خود پرداخته و همه مشکلات بوجود آمده را ناشی از سو ء مدیریت قبلی جلوه دادند!؟

البته اگر بخواهیم در مورد مسائل اقتصادی و اجتماعی مختلف بحث کنیم جز سردرد و ناراحتی های عصبی چیزی عاید ما نمیشود چون طیفی بر راس امور آمده اند که خود را معصوم ،توانمند وخدمتگزار و دیگران قبل از خودشان را خائن و ضعیف و وابسته می دانند!

من وابسته به گروه و حزب خاصی نیستم و معتقدم در ایران بجز عده ای انگشت شمار از احزاب چیزی نمی دانند چه رسدکه چپی باشند یا راست و یا مابین اینها! اگر در  ایران مثلا  درانتخاباتی گروه وابسته به جناحی بیشتر از جناح دیگر رای می آورد همه از شرایطی است که در جامعه حکمفرماست و اصولا مردم به خود شخص رای می دهند نه به حزبش. و یا بیشتر نامزدهای انتخابات نه از روی آگاهی و اعتقاد بلکه  در جهت حمایت در مقابل بعضی مشکلات تمایل به حزب خاصی پیدا می کنند،مثلا در شهرستان کلیبر نماینده ای که دوره قبل تحت حمایت جبهه مشارکت به پیروزی رسید اینبار زیر پرچم اصولگرایان  به مجلس راه یافت !

  همه بخاطر دارند که درآن روزهایی که از ایران چهره ای جز خشونت و جنگ طلبی وتروریست در جهان تبلیغ نشده بود این خاتمی بود که با پیش گرفتن سیاست منطقی و بخصوص بحث گفتگوی تمدنها در سازمان ملل چهره صلح طلب و با فرهنگ ایرانیان را آشکارا در مقابل تبلیغات بیرحمانه دشمنان نسبت به ایران در جهان نشان داد .حالا که دولت نهم مظلوم واقع شده ! چرا خود ،کار بزرگ دیگران را نادیده گرفته و عواملش این مسئله مهم را به سخره می گیرند؟! بنظر من اگر در جامعه انتقاد را عده ای توهین و بی مهری می دانند نشات گرفته از کار خودشان است و تا خودشان و نیت شان را اصلاح نکنند رفتار جامعه با آنها همانند ویابدتر از رفتار آنها با دیگران خواهد بود.


» نظر