سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا مقلب القلوب والابصار

با سلام حضور کلیه دوستان و هموطنان عزیز ، سال نورا تبریک عرض نموده و امیدوارم سال پرخیروبرکتی داشته باشید.طبق معمول دیرآپ شدم؟

 توفیق داشتم که لحظه تحویل سال نو در بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حضور داشته باشم و علی رغم ?ساعت نشستن در هوای سرد آن روز  ،  گرمی حضور در آن مکان معنوی را همراه با دیگر مشتاقان آن حضرت در وجودم احساس کنم.بی ریا خدمتتان عرض کنم که برای تمامی دوستان وهموطنان عزیزم آرزوی سعادت و خوشبختی داشتم .

آنچه در راهها همه مسافران نوروزی شاهد بودند حضور صمیمانه و مداوم نیروهای انتظامی و راهنمایی ورانندگی بود که به طور شبانه روزی در خدمت مردم بودند که بدین وسیله به آن عزیزان خسته نباشید گفته و سلامتی  و سرافرازی این عزیزان را از حضرت باریتعالی خواستارم .اگر کم لطفی بعضی از رانندگان نبود امسال هیچ خطر وگرفتاری  از بابت تصادفات جاده ای پیش نمی آمد . البته شاهد آن هم بودیم که بعضی از همان کم لطفها باعث مرگ و گرفتاری بسیاری از خانواده هایی می شدند که  به قانون احترام میگذاشتند.

در مقابل این رضایت از مسئولان راهنمایی و رانندگی و هلال احمر ، تمامی مسافران از وضعیت راههای کشور گله مند بودند و مخصوصا از دست مسئولان مربوطه ناراضی ؟!

متاسفانه وزیر راه وترابری در نوروز سال85به مردم وعده داده بود که در سال جدید دست اندازی پیدا نخواهند کرد و حتی برای نشان دادن دست اندازها وعده اعطای جایزه هم داده بود!!

واقعا بعضی از مسئولان ما ،درباره مردم چه چیز فکرمیکنند؟

 اگردراین مورد خوش بینانه نگاه کنیم آیا چنین مواردی ، عدم آگاهی بعضی ازمسولان  را نشان نمی دهد؟

امیداست در راس کارهای اجرایی کسانی قرار بگیرندکه درد مردم را واقعا بفهمند و از حوزه کاری و حدود امکانات و اختیارات خود باخبر باشند!

همیشه سرافراز و پیروز باشید.

 


» نظر