سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معلمی

هفته ای به نام هفته بزرگداشت مقام معلم درنظرگرفته اند تا عده ای که ما آنهارا مقام مسئول میشناسیم در اجتماعاتی که خودشان برپاکرده اند حاضرشده و با جملات تکراری برای دیگران سخنرانی کنندوگاها برای دست خالی نبودن، پیام تبریکی در یک ورق کاغذمیگویند بنویسند و جهت اینکه امضا کردن چنین کاغذهایی وقت گیر است دستورمی دهند امضایشان را نیز با رنگی دیگر درآن ورق چاپ کنند!  البته مامی دانیم که لازم است درتمام زمینه ها بایدصرفه جویی کرد وچون مسئولان پی درپی جلسه وسخنرانی دارند باید قدرزمان رابدانند!؟

هنوزهم تعریفی برای نمونه بودن معلم ندارند وباید یکسری فرمها را معلمان داوطلب نمونه بودن پرکنند تا انشااله نمونه شوند ویک سکه طلا هم نصیبشان شود!؟برای اجرای عدالت هم روش پلکانی را بکارگرفته اند تا بدین ترتیب بگویندما از اقشارکم درآمد حمایت میکنیم حالا ضروری نیست به فکرسابقه وتجربه معلمان با سابقه باشیم فقط عدالت ایجاب میکند که کسانی که بالاتر از ۳۰۰هزارتومان میگیرندکمترحقوقشان افزایش یابد!!؟

آقا کمی هم باید انصاف داشت دولت چرا بایستی به فکروضع معیشتی معلمان باشد؟ معلم که خودش می داند به واسطه شغل شریف معلمی نبایستی شغل دیگری داشته باشدو به همین دلیل هم باید چون معلم است قانع باشد .

بهتراست ازهمین حالا جلوی بعضی ازنارضایتی ها را گرفت یعنی پیشگیری اساس هر مشکلی است بدین منظور چندین پیشنهادآنچنانی ارائه میگردد:

معلمانی را استخدام کنیم که حداقل منزل شخصی داشته باشند.

اگر خواستند ازدواج کنند حتما بایستی همسرشان را ازبین حقوق بگیران انتخاب کنندتا سرماه حقوقشان را بیشتر ببینند.

به فرهنگیانی که صاحب فرزند نمیشوند جایزه تعیین کنند و یا اگر خواستند صاحب فرزند شوند بیش از یک فرزند ممنوع میباشد.

و در آخر جهت محکم کاری استعفایشان را بدون ثبت تاریخ در موقع استخدام اخذنمایند تا در آینده در صورت بروز مشکلاتی با استعفای از پیش ارائه شده موافقت نمایند.   

ببخشید فراموش کردم : هفته معلم برمعلمان عزیزمان مبارک!


» نظر