سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلعه بابک معضلی برای منطقه!

پنج شنبه جهت انچام امورات اداری به هوراند رفته بودم که موقع برگشت متوجه شدم راههای منتهی به کلیبر را بسته اند و به شدت ضمن بازدید ماشینها و ثبت مشخصات راننده و همراهان او، از رفتن به اطراف قلعه بابک آنها را باز می داشتند .ماشینهایی هم که بعد از رفتن به کلیبر به طرف پارک جنگلی می رفتند را هم بازمی گرداندند؟!  حالا نمی دانیم این چند تکه سنگ برجامانده بر روی کوه چرا به جای جذب سرمایه برای منطقه باعث گرفتاریهای موجود شده جای بحث دارد؟ همه معتقدند اگر این قلعه بجای آذربایجان مثلا در جایی مثل اصفهان و شیراز بود حالا تبدیل به یک مکان تاریخی مهم و جزو آثار باستانی می شد که مردم را برای دیدن آنجا دعوت هم میکردند.

در توضیح علت جلوگیری مردم و توریستها برای بازدید از این مکان ، سوء استفاده عده ای را مطرح می کنند که باعث ایجاد ناامنی می گردد و این خود نشانه ضعف نیروی های انتظامی می باشد که  چند نفر به اصطلاح آنها اوباش مزاحم دیگران میشوند و آنهمه نیروی بسیجی و انتظامی از مدیریت و اداره آنها عاجز!؟

چرا برای جلوگیری از رفتن مردم به جنگلهای اطراف کلیبر از تبریز گرفته تا مرند و جلفا و اهر و کلیبر و پارس آباد نیرو پیاده می کنند ،در حالیکه با کمتر از نصف این همه نیروی بسیجی و انتضامی میتوان نظم را بر کل منطقه برقرارکرد!  


» نظر